13
kg
27
biegów
27.5
cali
Znajdź sprzedawcę
Oblicz ratę w BGŻ BNP Paribas S.A.

Specyfikacja

Rama
Materiał ramy Aluminium Performance
waga 13 kg
Widelec SR SUNTOUR XCT V4 (skok 100mm)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142TSE
Opony Mitas Ocelot 27.5"x2.1"
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka )
Napęd
Przerzutka przód Shimano Altus FD-M370
Przerzutka tył Shimano Deore RD-M592
Hamulce przód Tektro HDC300 (tarczowy, hydrauliczny)
Hamulce tył Tektro HDC300 (tarczowy, hydrauliczny)
Dźwignie hamulca Tektro HDC300 (hydrauliczne)
Manetki Tektro HDC300 (hydrauliczne)
Korby SR SUNTOUR XCM 44/32/22T
Suport FP-B902
Łańcuch Shimano CN-HG53
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG200
Komponenty
Kierownica Kross Active Components (aluminium, niski wzios, 680mm, 31.8mm)
Wspornik kierownicy Kross Active Components (aluminium, ahead, S - 75mm, M - 90mm, L/XL - 105mm, 31.8mm)
Wspornik siodła Kross Active Components (stalowy, S - 300mm, M/L/XL - 350mm, 27.2mm)
Stery Feimin FP-H816
Siodło Velo VL-3275
Chwyty Kross Grip Propalm
Pedały Stal/Plastik

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21"
st Długość rury podsiodłowej 430 480 530
tt Efektywna długość górnej rury 575 585 605
ht Długość główki ramy 125 135 145
sa Kąt rury podsiodłowej 72,5 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 435 435 435
wb Baza kół 1048 1059 1080
reach Reach 380 387 404
stack Stack 619 629 638
bbdrop BB Drop 45 45 45

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

1999 PLN
1799 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

199.99 PLN
89.99 PLN
139.99 PLN
59.99 PLN
129.99 PLN

Technologia

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum