18
7
28
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium Performance
Rozmiar ramy DM, DL, M, L, XL
Widelec SR Suntour NEX (skok 63mm)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Panasonic NWM 789
Piasta tył Shimano Nexus SGC3000-7C
Opony Schwalbe Silento Puncture Protection 28"x1,6"
Obręcze Kross (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył Shimano Nexus 7 biegów
Hamulce przód Tektro V-brake
Hamulce tył Tektro V-brake, Shimano Nexus Torpedo
Dźwignie hamulca Alhonga
Manetki Shimano Nexus 7 biegów
Korby SR Suntour CW-SCX-S38-95 38T
Suport SR Suntour
Łańcuch YBN S410
Kaseta / Wolnobieg -
Komponenty
Kierownica Kross Universal Components (stal, wznios; 610mm, 25,4mm)
Wspornik kierownicy Kross Universal Components (aluminium, regulowany, 25,4mm)
Wspornik siodła Kross Universal Components (aluminium, amortyzowany 27,2mm)
Stery Neco H128
Siodło Selle Royal Lookin Classic Moderate Royalgel
Chwyty Herrmans Primergo
Pedały Aluminiowe z warstwą antypoślizgową

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
DM
M
DL
L
XL
fs Rozmiar ramy 17" 19" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 430 480 480 530 580
tt Efektywna długość górnej rury 555 570 565 585 600
ht Długość główki ramy 140 140 140 140 160
sa Kąt rury podsiodłowe 74 74 74 73 73
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 460 460 460 460 460
wb Baza kół 1080 1094 1090 1109 1125
reach Reach 385 395 395 410 420
stack Stack 610 610 610 610 630
bbdrop BB Drop 60 60 60 60 60

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

2899 PLN
2699 PLN
2099 PLN
1899 PLN

Technologia

Aluminium performance

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.

Full mudguards

Długie błotniki zapewniające pełną ochronę przed wodą i błotem.

Inner Cable Route

Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.

Post Mount

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.