8
kg
20
biegów
28
cali
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Rama Carbon
Rozmiar ramy S, M, L, XL
Widelec Carbon (stożkowa carbonowa rura sterowa 1-1/8"-1-1/4")
Tylny amortyzator
Koła
Piasta przód Shimano Tiagra HB-4600
Piasta tył Shimano Tiagra FH-4600
Opony Schwalbe Lugano PP 700x23c; zwijane
Obręcze Alexrims Race24
Napęd
Przerzutka przód Shimano Tiagra FD-4600
Przerzutka tył Shimano Tiagra RD-4601-SS
Hamulce przód Shimano Tiagra BR-4600
Hamulce tył Shimano Tiagra BR-4600
Dźwignie hamulca Shimano Tiagra ST-4600
Manetki Shimano Tiagra ST-4600
Korby Shimano Tiagra FC-4650 50/34T
Suport Shimano Press Fit SM-BB72-41B
Łańcuch Shimano CN-4601
Kaseta / Wolnobieg Shimano Tiagra CS-4600 11-25T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, 400-440; głebokość: 80mm; wysokość: 125mm; 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Racing Components (aluminium, 31,6mm)
Stery FSA NO.44E/49 1-1/8"/1-1/4"
Siodło Selle Royal Seta S1 custom
Chwyty Velo Velvet
Pedały Nie zawiera

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 19" 21" 22" 23"
st Długość rury podsiodłowej 500 530 560 590
tt Efektywna długość górnej rury 530 540 565 575
ht Długość główki ramy 116 141 155.5 186
sa Kąt rury podsiodłowe 74 74 73.5 73.5
ha Kąt główki ramy 71.5 72 73.5 73.5
cs Długość tylnych widełek 410 410 410 410
wb Baza kół 984 990 996 1006
reach Reach 382 385 399 401
stack Stack 515 540 560 589
bbdrop BB Drop 68 68 68 68

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

9999 PLN
7499 PLN
4299 PLN
3499 PLN

Technologia

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Ramy wykonane w tej technologii to monolityczne konstrukcje z włókien węglowych ułożonych wzdłuż siebie. Klasyczne uformowanie rur w połączeniu z ich dużymi przekrojami dało efekt w postaci bardzo niskiej wagi i wysokiej wytrzymałości.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.