12
20
29
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Rama Carbon
Rozmiar ramy S, M, L
Widelec Rock Shox XC 30 Solo Air (skok 100mm, Poplock, Tapered)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano HB-M475
Piasta tył Shimano FH-M475
Opony Schwalbe Rocket Ron Performance Folding 29"x2,1"
Obręcze WTB Speed Disc i19 29"
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-M616-10 Direct Mount
Przerzutka tył Shimano SLX RD-M670
Hamulce przód Avid DB1 (hydrauliczne, tarcza 160mm)
Hamulce tył Avid DB1 (hydrauliczne, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Avid DB1 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M610, 10 biegów
Korby Shimano Deore FC-M615 38/24T
Suport Shimano Press Fit SM-BB71
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50-10 11-36T
Komponenty
Kierownica Kross Racing Components (aluminium, prosta 700, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Racing Components (aluminium, ahead, wznios -17; 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Racing Components (aluminium, 27,2mm)
Stery VP-A62ACM2 Integrated
Siodło Kross VL-1489
Chwyty Kross piankowe
Pedały Aluminium VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
fs Rozmiar ramy 15" 18" 20"
st Długość rury podsiodłowej 382 452 487
tt Efektywna długość górnej rury 593 606 628
ht Długość główki ramy 100 120 125
sa Kąt rury podsiodłowe 73 73 73
ha Kąt główki ramy 72 72 72
cs Długość tylnych widełek 435 435 435
wb Baza kół 1062 1074 1096
reach Reach 398 404 425
stack Stack 613 632 637
bbdrop BB Drop 60 60 60

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

Porównaj
Usuń
10999 PLN
Porównaj
Usuń
8999 PLN
Porównaj
Usuń
4499 PLN
Porównaj
Usuń
3999 PLN

Technologia

Press Fit Bottom Bracket

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.

Carbon

Ramy wykonane w tej technologii to monolityczne konstrukcje z włókien węglowych ułożonych wzdłuż siebie. Klasyczne uformowanie rur w połączeniu z ich dużymi przekrojami dało efekt w postaci bardzo niskiej wagi i wysokiej wytrzymałości.

Direct mount

Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.

Inner Cable Route

Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.

Post Mount

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

T-head tube

Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.