Level B11

Kolekcja 2015
0,00 PLN
0,00 PLN
7999 PLN

RATY 20 × 399,95 PLN

10,8
20
29
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Rama Carbon SL
Rozmiar ramy S, M, L
Widelec Fox 32 Float Evolution o/c CTD (skok 100m, blokada, Tapered, QR15)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód DT SWiSS X 1700 SPLINE 29 QR15
Piasta tył DT SWiSS X 1700 SPLINE 29 12x142mm
Opony Schwalbe Rocket Ron Performance Folding 29"x2,1"
Obręcze DT SWiSS X 1700 SPLINE 29 Alu
Napęd
Przerzutka przód SRAM X7 High Direct Mount
Przerzutka tył SRAM X9 długi wózek
Hamulce przód Sram DB5 (hydrauliczne, tarcza 180mm)
Hamulce tył Sram DB5 (hydrauliczne, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Sram DB5 (hydrauliczne)
Manetki SRAM X7 Trigger
Korby SRAM X9 38/24T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM PC 1051
Kaseta / Wolnobieg SRAM PG-1070 11-36T
Komponenty
Kierownica Easton EA70 (aluminium, prosta 720, 31,8 mm)
Wspornik kierownicy Easton EA70 (aluminium, ahead, wznios -17, 31,8mm)
Wspornik siodła Easton EA70 Zero (aluminium, 31,6mm)
Stery VP-A45AC2 pół-zintegrowane
Siodło Fi'zi:k Nisene
Chwyty Kross piankowe
Pedały Nie zawiera

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21"
st Długość rury podsiodłowej 430 480 540
tt Efektywna długość górnej rury 590 610 640
ht Długość główki ramy 110 120 140
sa Kąt rury podsiodłowe 73 73 73
ha Kąt główki ramy 70 71 71.5
cs Długość tylnych widełek 439 439 439
wb Baza kół 1084 1094 1118
reach Reach 403 419 442
stack Stack 611 624 646
bbdrop BB Drop 62 62 62

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

13999 PLN
8999 PLN
5999 PLN
4499 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

69.99 PLN
199.99 PLN
69.99 PLN
79.99 PLN
149.90 PLN
149.99 PLN

Technologia

Carbon SL

Nasz topowy model do kolarstwa górskiego wykonany jest z materiału Carbon SL. Jego unikalna cecha to ułożenie włókien węglowych w ściśle określony sposób aby cała konstrukcja odznaczała się wyjątkową sztywnością boczną przy jednoczesnym pochłanianiu drgań. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne przekładanie sił napędowych na tylne koło zachowując przy tym niezbędne właściwości tłumiące.

Direct mount

Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.

Inner Cable Route

Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.

Post Mount

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

T-Seat Tube

Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.

Thru Axle 12x142

Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.