PL PL
14,8
24
27.5
Znajdź sprzedawcę
ZRÓB SOBIE WAKACJE BEZ RAT! SZCZEGÓŁY

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium Performance
Rozmiar ramy S, M, L, XL
Widelec SR Suntour XCT HLO (skok 100mm, blokada)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE
Piasta tył Joy Tech D142DSE
Opony Rubena Ocelot 27,5x2,1"
Obręcze Kross Disc (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Tourney FD-TX50
Przerzutka tył Shimano Alivio RD-M4000 SGS Shadow
Hamulce przód Tektro Disc HDC-300 (hydrauliczne, tarcza 160mm)
Hamulce tył Shimano Alivio RD-M4000 SGS Shadow
Dźwignie hamulca Tektro Disc HDC-300 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Altus SL-M310, 8 biegów
Korby SR Suntour XCC 42/32/22T
Suport SR Suntour
Łańcuch YBN S8
Kaseta / Wolnobieg Shimano CS-HG31-8 11-32T
Komponenty
Kierownica Kross Active Components (aluminium, niski wznios, 660mm-S; 680mm-M,L,XL, 31,8mm)
Wspornik kierownicy Kross Active Components (aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Kross Active Components (aluminium, 27,2mm)
Stery Feimin H835B
Siodło Kross VL-3275
Chwyty Kross
Pedały aluminium/nylon

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 430 480 530 580
tt Efektywna długość górnej rury 575 585 605 625
ht Długość główki ramy 125 135 145 155
sa Kąt rury podsiodłowe 72.5 72.5 72.5 72.5
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 435 435 435 435
wb Baza kół 1048 1058 1079 1099
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

2099 PLN
1799 PLN
1699 PLN

Dobierz przydatne akcesoria

199.99 PLN
28.99 PLN
129.99 PLN
69.99 PLN
119.99 PLN
9.99 PLN

Technologia

Aluminium performance

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.

Disc brakes

Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.

Hydro-F Tube

Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

Post Mount

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

RHS System

Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum

Silicon cables

Przewody pokryte od wewnątrz smarem silikonowym gwarantującym perfekcyjną zmianę biegów w każdych warunkach.