15,1
20
27.5
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium Superlite, Revo Virtual Suspension, skok 150mm
Rozmiar ramy S, M, L, XL
Widelec X- Fusion Sweep R Air (skok 160mm; Tapered QR15)
Tylny amortyzator RS Monarch R
Koła
Piasta przód Shimano Deore HB-M618 15x100mm
Piasta tył Shimano Deore FH-M618 12x142mm
Opony Schwalbe Hans Dampf Performance 27,5"x2,35"
Obręcze WTB SpeedDisc i23 27,5"
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore FD-M611 Direct Mount
Przerzutka tył Shimano Deore RD-M615 SGS Shadow Plus
Hamulce przód Avid DB3 (hydrauliczne, tarcza 180mm)
Hamulce tył Avid DB3 (hydrauliczne, tarcza 180mm)
Dźwignie hamulca Avid DB3 (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore SL-M610, 10 biegów
Korby Shimano Deore FC-M615 38/24T
Suport Shimano Press Fit SM-BB71
Łańcuch Shimano CN-HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore CS-HG50-10 11-36T
Komponenty
Kierownica Easton Vice (aluminium, niski wznios, 31,8mm, 711mm)
Wspornik kierownicy Truvativ Hussefelt (aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła Truvativ Hussefelt 350mm
Stery VP A45ACS3 pół-zintegrowane
Siodło WTB Volt Comp
Chwyty Kross
Pedały Nie zawiera

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 16" 17" 18" 20"
st Długość rury podsiodłowej 410 440 470 500
tt Efektywna długość górnej rury 565 585 605 625
ht Długość główki ramy 100 110 120 135
sa Kąt rury podsiodłowe 74 74 74 74
ha Kąt główki ramy 65.5 65.5 65.5 65.5
cs Długość tylnych widełek 440 440 440 440
wb Baza kół 1165 1187 1209 1231
reach Reach 418 436 453 470
stack Stack 578 587 596 610
bbdrop BB Drop 5,7 5,7 5,7 5,7

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

16999 PLN
10999 PLN

Technologia

Travel 160 mm

Zawieszenie przeznaczone do enduro i jazdy po ciężkich szlakach. Rvs ze skokiem 160 mm ma ogólną charakterystykę progresywną, jednak początek ugięcia, pierwsze 15%, jest mocno degresywne. Dzięki temu jest ono bardzo czułe w pierwszej fazie skoku i ma znakomitą trakcję.

Direct mount

Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.

Post Mount

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.