10
kg
1
biegów
Znajdź sprzedawcę

NORU jest najbardziej surowym rowerem z serii Urban. Niepowtarzalny, ascetyczny design i ograniczony do minimum osprzęt, wykorzystujący najnowsze rozwiązania, pozwoli stylowo i szybko przedzierać się przez morze ludzi i rzeki samochodów. Jedno przełożenie i dwa hamulce V-brake pozwoliły osiągnąć niezwykle niską masę całego roweru.

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium Lite
Rozmiar ramy S,M,L,XL
Widelec Aluminium 28"
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech A165DSE 32H
Piasta tył Joy Tech A166DSE 32H
Opony Schwalbe Marathon Supreme
Obręcze KROSS (aluminium, podwójne ścianki)
Napęd
Przerzutka przód -
Przerzutka tył -
Hamulce przód V-brake
Hamulce tył V-brake
Dźwignie hamulca Shimano BL-R780
Manetki -
Korby Aluminium jędnorzędowa
Suport Shimano ALFINE FC-S500 ; L=170mm; 45T
Łańcuch KMC Z72
Kaseta / Wolnobieg Shimano SF-MX30 17T
Komponenty
Kierownica KROSS Urban (Aluminium, prosta, 31,8mm)
Wspornik kierownicy KROSS Urban (Aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła KROSS Urban (Aluminium, 27,2mm)
Stery Feimin H835B
Siodło Selle Royal Saba
Chwyty Velo
Pedały VP-613

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 450 500 550 600
tt Efektywna długość górnej rury 569 589 605 620
ht Długość główki ramy 160 160 160 180
sa Kąt rury podsiodłowe 73 73 73 73
ha Kąt główki ramy 70,5 70,5 70,5 70,5
cs Długość tylnych widełek 445 445 445 445
wb Baza kół 1060 1079 1095 1111
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

2999 PLN
1999 PLN
1099 PLN

Technologia

Ulepszony stop aluminium 6061, który jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. Dzięki cieniowaniu wszystkich rur ramy udało się nam zachować wytrzymałość konstrukcji przy jednoczesnej redukcji masy.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Przewody pokryte od wewnątrz smarem silikonowym gwarantującym perfekcyjną zmianę biegów w każdych warunkach.