13
kg
24
biegów
Znajdź sprzedawcę

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium Performance
Rozmiar ramy XS, S, M, L, XL
Widelec SR Suntour XCT MLO (skok 100mm, blokada)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE 32H
Piasta tył Joy Tech D142DSE 32H
Opony 26"x2,0"
Obręcze KROSS Disc (aluminium, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Tourney TX50
Przerzutka tył Shimano Acera M390
Hamulce przód Shimano Disc M375 (mechaniczny, tarcza 160mm)
Hamulce tył Shimano Disc M375 (mechaniczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano Tourney ST-EF51-A
Manetki Shimano Tourney ST-EF51-A, 8 biegów
Korby SR Suntour XCC 42/32/22T
Suport SR Suntour
Łańcuch KMC Z72
Kaseta / Wolnobieg Shimano HG41-8 11-32T
Komponenty
Kierownica KROSS (Aluminium, niski wznios, 640mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy KROSS (Aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła KROSS (Aluminium, 27,2mm)
Stery Feimin H835B
Siodło Selle Royal Mach Custom
Chwyty Herrmans
Pedały Aluminiowe/Nylon

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
XS
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 15" 17" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 381 432 483 534 584
tt Efektywna długość górnej rury 550 570 578 600 620
ht Długość główki ramy 120 130 140 150 160
sa Kąt rury podsiodłowe 72,5 72,5 72,5 72,5 72,5
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 430 430 430 430 430
wb Baza kół 1035 1056 1066 1086 1107
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

1999 PLN
1599 PLN
1399 PLN

Technologia

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.
Aby maksymalnie chronić nasze ramy stworzyliśmy system wymiennych haków, które w razie uszkodzenia można łatwo i szybko wymienić. Gwinty umieszczamy na haku lub specjalnej nakrętce aby ograniczyć możliwość uszkodzenia ramy do minimum
Przewody pokryte od wewnątrz smarem silikonowym gwarantującym perfekcyjną zmianę biegów w każdych warunkach.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.