12,90
20

LEVEL B7 to rower, którym powinni zainteresować się amatorzy ścigania. Rama zbudowana została z Aluminium Ultralight - nowego stopu zapewniającego większą sztywność i lepsze tłumienie. LEVEL B7 posiada rozwiązania zastosowane w najwyższych modelach, takie jak wewnętrzne prowadzenie pancerzy, mocowania hamulca Post Mount oraz przedniej przerzutki Direct Mount. Model ten wyposażyliśmy w amortyzator Rock Shox XC 32, napęd Shimano, hamulce Avid Elixir 3, komponenty KROSS Racing oraz koła z obręczami WTB.

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium Ultralite
Rozmiar ramy S,M,L,XL
Widelec Rock Shox XC 32 TK Solo Air Tapered (skok 100mm, blokada w manetce)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano HB-M475 32H
Piasta tył Shimano FB-M475 32H
Opony Schwalbe Rapid Rob KevlarGuard 29"x2,1"
Obręcze WTB Speed Disc i19 29" 32H
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore M616 Direct Mount
Przerzutka tył Shimano SLX M670
Hamulce przód Avid Elixir 3 Disc (hydrauliczny, tarcza 180mm)
Hamulce tył Avid Elixir 3 Disc (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Avid Elixir 3 Disc
Manetki Shimano Deore M610, 10 biegów
Korby Shimano Deore M615 38/24T
Suport Shimano Press Fit SM-BB71
Łańcuch Shimano HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore HG50-10 11-36T
Komponenty
Kierownica KROSS Racing Components (Aluminium,prosta 680-700, 31,8mm)
Wspornik kierownicy KROSS Racing Components (Aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła KROSS Racing Components (aluminiowe, 27,2mm)
Stery VP A45AC3 pół-zintegrowane
Siodło Selle Royal Seta M1 Custom
Chwyty KROSS Foam
Pedały Aluminiowe VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 431,8 482,6 533,4 584,2
tt Efektywna długość górnej rury 600 620 640 660
ht Długość główki ramy 100 110 120 130
sa Kąt rury podsiodłowe 73,5 73,5 73,5 73,5
ha Kąt główki ramy 71,5 71,5 71,5 71,5
cs Długość tylnych widełek 438 438 438 438
wb Baza kół 1094 1116 1131 1150
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

9499 PLN
5999 PLN
3399 PLN
2799 PLN

Technologia

Aluminium Ultralight

Topowe ramy aluminiowe stosowane w rowerach kategorii race (po za rowerami szosowymi), są wykonane z nowego stopu aluminium 6069T6. Dzięki technologiom przejętym z węglowych konstrukcji, a także dzięki samym właściwościom stopu, ramy wykonane z aluminium ultralight zostały „odchudzone”, zyskały na sztywności, mają większą odporność na rozciąganie oraz wyższą granicę plastyczności.

Direct mount

Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.

Hydro-F Tube

Metoda kształtowania rur za pomocą wtłaczania specjalnej cieczy pod wysokim ciśnieniem. Technologia ta umożliwia przede wszystkim otrzymywanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością i precyzją wykonania.

Inner Cable Route

Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.

Post Mount

System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.

T-Seat Tube

Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.