11
kg
20
biegów
Znajdź sprzedawcę
LEVEL R9 łączy w sobie najlepsze cechy rowerów na kołach 29” oraz 26”. Rama została zbudowana z włókien węglowych - Carbon SL, zapewniających wysoką sztywność oraz odpowiednie tłumienie nierówności. Główka Tapered gwarantuje większą wytrzymałość, co wpływa na lepsze prowadzenie roweru. Jest to perfekcyjne rozwiązanie na szybkie, techniczne i kręte trasy cross country. Mocowanie przedniej przerzutki w systemie Direct Mount poprawia jej pracę. Wewnętrzne prowadzenie kabli przedłuża ich żywotność, jednocześnie podkreśla sportowy charakter konstrukcji. Rower wyposażony został w amortyzator Rock Shox 30 Gold Solo Air, napęd Shimano oparty o grupy SLX i Deore oraz hamulce Avid Elixir 3.

Specyfikacja

Rama
Rama Carbon SL
Rozmiar ramy XS, S, M, L
Widelec Rock Shox 30 Gold Solo Air Taperd (skok 100mm, blokada w manetce)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano HB-RM475 32H
Piasta tył Shimano FB-RM475 32H
Opony Schwalbe Racing Raplh Performance 27,5"x2.1"
Obręcze WTB Speed Disc i19 27,5" 32H
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore M611 Direct Mount
Przerzutka tył Shimano SLX M670 SGS
Hamulce przód Avid Elixir 3 Disc (hydrauliczny, tarcza 160mm - XS, S, M, 180mm - L)
Hamulce tył Avid Elixir 3 Disc (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Avid Elixir 3 Disc (hydraulic)
Manetki Shimano Deore M610, 10 biegów
Korby Shimano Deore M615 2-Piece 38/26T
Suport Shimano Press Fit SM-BB71
Łańcuch Shimano HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore HG50-10 11-36T
Komponenty
Kierownica KROSS Racing Components (Aluminium, prosta 660-700, 31,8mm)
Wspornik kierownicy KROSS Racing Components (Aluminium, ahead, 31,8mm)
Wspornik siodła KROSS Racing Components (Aluminium, 27,2mm)
Stery VP-A62ACMS2 zintegrowane
Siodło Selle Royal Seta M1 Custom
Chwyty KROSS Foam Grip
Pedały Aluminiowe VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
XS
S
M
L
fs Rozmiar ramy 15,7 17,3 19,3 20,9
st Długość rury podsiodłowej 400 440 490 530
tt Efektywna długość górnej rury 556 578 595 605
ht Długość główki ramy 100 110 130 150
sa Kąt rury podsiodłowe 74 74 74 74
ha Kąt główki ramy 70 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 428 428 428 428
wb Baza kół 1052 1077 1094 1105
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

19999 PLN
9999 PLN
4299 PLN
3199 PLN

Technologia

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.
Nasz topowy model do kolarstwa górskiego wykonany jest z materiału Carbon SL. Jego unikalna cecha to ułożenie włókien węglowych w ściśle określony sposób aby cała konstrukcja odznaczała się wyjątkową sztywnością boczną przy jednoczesnym pochłanianiu drgań. Takie rozwiązanie pozwala na maksymalne przekładanie sił napędowych na tylne koło zachowując przy tym niezbędne właściwości tłumiące.
Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.
Wewnętrzne prowadzenie kabli wydłuża żywotność linek i pancerzy chroniąc je przed błotem, piachem czy deszczem. Pozwala to zaoszczędzić cenne gramy oraz uzyskać, niezakłócony niczym, sportowo-wyczynowy charakter roweru.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Poszerzona rura podsiodłowa pozwala osiągnąć wymierny wzrost sztywności węzła suportu - nawet do 8% względem rozwiązania zastosowanego w ubiegłym roku. Odpowiednio ułożone włókna i kwadratowy profil zmniejszają wrażliwość konstrukcji na siłę setek niutonów wkładanych w jazdę podczas wyścigu.