20
biegów
Znajdź sprzedawcę

MOON V2 to środkowy model w naszej kolekcji rowerów enduro. Zastosowaliśmy w nim najnowsze rozwiązania techniczne. Moon to maszyna uniwersalna, dlatego wyposażona została w przednią przerzutkę mocowaną w systemie Direct Mount. Tylna oś w rozmiarze 142x12mm oraz główka Tapered pozwoliły na zwiększenie sztywności i wytrzymałości tych elementów. Przełożyło się to na większą precyzję prowadzenia roweru. Tylny hamulec montowany w systemie Post Mount zwiększa sztywność elementu oraz chroni ramę przed uszkodzeniem dzięki zastosowaniu wymiennych tulei. W rowerze Moon V2 znajdziecie amortyzatory marki Rock Shox: Monarch oraz Pike. Za napęd i hamowanie odpowiadają komponenty SRAM z grupy X9 i X7. Koła to model E 1900 Spline od DT Swiss, natomiast opony to dzieło niemieckiego producenta firmy Schwalbe. Również w tej wersji znajdziecie regulowaną sztycę podsiodłową - Rock Shox Reverb.

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium Super Lite, Revo Virtual Suspension, skok 160mm
Rozmiar ramy S, M, L, XL
Widelec RS Pike RC Solo Air (skok 160mm, Tapered, oś ø15mm)
Tylny amortyzator RS Monarch Plus RC3 (200x57mm)
Koła
Piasta przód DT SWISS E 1900 SPLINE 15x100mm
Piasta tył DT SWISS E 1900 SPLINE 12x142mm
Opony Schwalbe Hans Dampf 26"x2,35" zwijane
Obręcze DT SWISS E 1900 SPLINE
Napęd
Przerzutka przód SRAM X7 High Direct Mount
Przerzutka tył SRAM X9 Type 2
Hamulce przód Avid Elixir 7 Trail (hydrauliczne, tarcza 180mm)
Hamulce tył Avid Elixir 7 Trail (hydrauliczne, tarcza 180mm)
Dźwignie hamulca Avid Elixir 7 Trail
Manetki SRAM X7 Trigger
Korby SRAM S1400 38/24T
Suport SRAM Press Fit GXP
Łańcuch SRAM PC 1051
Kaseta / Wolnobieg SRAM PG-1050 11-36T
Komponenty
Kierownica Easton Havoc (Aluminium, niski wznios, 31,8mm, 750mm)
Wspornik kierownicy Truvativ Holzfeller (Aluminium, 31,8mm)
Wspornik siodła RS Reverb 125mm (Remote, 30,9mm)
Stery VP A45ACS3 pół-zintegrowane
Siodło WTB Volt Race
Chwyty Gravity Mid Grip
Pedały VP-69 Aluminiowe CNC platformy

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy 16,1 17,3 18,5 19,7
st Długość rury podsiodłowej 410 440 470 500
tt Efektywna długość górnej rury 570 590 610 630
ht Długość główki ramy 120 130 130 140
sa Kąt rury podsiodłowe 73,5 73,5 73,5 73,5
ha Kąt główki ramy 66 66 66 66
cs Długość tylnych widełek 435 435 435 435
wb Baza kół 1143 1164 1184 1205
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

15999 PLN
6999 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Zawieszenie przeznaczone do enduro i jazdy po ciężkich szlakach. Rvs ze skokiem 160 mm ma ogólną charakterystykę progresywną, jednak początek ugięcia, pierwsze 15%, jest mocno degresywne. Dzięki temu jest ono bardzo czułe w pierwszej fazie skoku i ma znakomitą trakcję.
Technologia dzięki, której zbędne stają się dodatkowe elementy potrzebne do montażu hamulca co korzystnie wpływa na siłę, precyzję hamowania i masę. Dodatkową korzyścią płynącą z bezpośredniego montażu jest lepsze odprowadzanie ciepła dzięki czemu podczas długiego hamowania efektywność działania nie spada.
System post mount to rozwiązanie, bez którego rower wyścigowy nie ma racji bytu. Precyzja hamowania wzrasta dzięki wyeliminowaniu zbędnych przejściówek co wpływa na sztywność połączenia między ramą a zaciskiem. Lepsze odprowadzanie ciepła wydłuża żywotność hamulca i poprawia efektywność jego działania.
Nowe zawieszenie Kross – Revo Virtual Suspension dzięki odpowiednio dobranym długościom i kątom nachylenia łączników działa niezależnie od napęd oraz posiada optymalne anty-sprężanie. W wyniku tego zawieszenie nie zapada się, gdy naciskamy na pedały, a jednocześnie reaguje na każdą, nawet najmniejszą nierówność terenu. Efekt ten został uzyskany także dzięki specjalnie opracowanej charakterystyce - w początkowej fazie ugięcia siły działające na damper są na tyle duże by zniwelować opory, jakie stawiają w nim uszczelki i hydrauliczne tłumienie.
Piasta w standardzie 142 x 12 mm to sztywność koła rodem z rowerów downhillowych połączona z łatwością montażu. Usztywnienie to przekłada się na bardziej precyzyjne prowadzenie roweru oraz jego stabilność.