14
kg
24
biegów
Znajdź sprzedawcę
  • Rama wykonana z materiału Performance Alu w technologii Mechanical Shaping z półzintegrowanymi sterami i wymiennym hakiem przerzutki.
  • Mechaniczne hamulce tarczowe Shimano M375
  • Napęd Shimano z 24 biegami
  • Wielowarstwowe malowanie
  • Aluminiowe komponenty Kross

Specyfikacja

Rama
Rama Performance Alu
Rozmiar ramy XS, S, M, L, XL
Widelec SR Suntour XCT (skok 100mm)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Joy Tech D041DSE 36H
Piasta tył Joy Tech D142DSE 36H
Opony Impac Trailpac 26""x2.1"" (z białą linią)
Obręcze KROSS Disc (Aluminiowe, podwójna ścianka)
Napęd
Przerzutka przód Shimano Tourney TY10
Przerzutka tył Shimano Acera M390
Hamulce przód Shimano Disc M375 (mechaniczny, tarcza 160mm)
Hamulce tył Shimano Disc M375 (mechaniczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Shimano Tourney ST-EF51-A
Manetki Shimano Tourney ST-EF51-A, 8 biegów
Korby SR Suntour CW13 XCC T202PBIG 42/32/22T
Suport Buchel
Łańcuch KMC Z72
Kaseta / Wolnobieg Shimano HG31-8 11-32T
Komponenty
Kierownica KROSS (alloy, low rise, 620mm, 31,8mm)
Wspornik kierownicy KROSS (aluminiowy, wznios, 31,8mm)
Wspornik siodła KROSS (aluminiowy, 27,2mm)
Stery Neco H172
Siodło Selle Royal Mach Custom
Chwyty Herrmans
Pedały Aluminiowe/Nylon

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
XS
S
M
L
XL
fs Rozmiar ramy " 17" 19" 21" 23"
st Długość rury podsiodłowej 390 440 480 530 570
tt Efektywna długość górnej rury 560 570 585 600 615
ht Długość główki ramy 120 120 135 150 165
sa Kąt rury podsiodłowe 73 73 73 73 73
ha Kąt główki ramy 71 71 71 71 71
cs Długość tylnych widełek 430 430 430 430 430
wb Baza kół 1040 1050 1065 1081 1096
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

1999 PLN
1499 PLN
1299 PLN

Technologia

Do produkcji ramy użyto stop Aluminium Performance 6061, co przekłada się na jej wysoką sztywność i odporność na złamania zachowując przy tym lekkość typową dla aluminium.
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Mechaniczne formowanie profili rur. Precyzyjne kształtowanie pozwala na podniesienie ich odporności na przeciążenia.
Przewody pokryte od wewnątrz smarem silikonowym gwarantującym perfekcyjną zmianę biegów w każdych warunkach.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.