11,90
30
  • Nowa rama wykonana z Carbonu z systemem mocowania suportu typu Press-Fit
  • Sztywny i wydajny amortyzator powietrzny ze zdalną blokadą skoku - Rock Shox XC 32 TK
  • Pewne hydrauliczne hamulce tarczowe - Avid Elixir 1 Disc
  • Przerzutka tylna przeznaczona do jazdy górskiej zapewnia wysoką precyzję i trwałość - Shimano XT z 30 biegami
  • Aluminiowe komponenty Kross Racing
Znajdź sprzedawcę
ZRÓB SOBIE WAKACJE BEZ RAT! SZCZEGÓŁY

Specyfikacja

Rama
Rama Carbon
Rozmiar ramy S, M, L
Widelec Rock Shox XC 32 TK Solo Air (skok 100mm, Poploc)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano RM475 32H
Piasta tył Shimano RM475 32H
Opony Schwalbe Rapid Rob PP 26""x2.1
Obręcze WTB SpeedDisc i19 32H
Napęd
Przerzutka przód Shimano Deore M591
Przerzutka tył Shimano XT RD-M781-L SGS
Hamulce przód Avid Elixir 1 Disc (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Hamulce tył Avid Elixir 1 Disc (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Avid Elixir 1 Disc (hydrauliczne)
Manetki Shimano Deore M591, 10 biegów
Korby Shimano Deore M590 2-Piece 44/32/22T
Suport Shimano Press Fit SM-BB71
Łańcuch Shimano HG54
Kaseta / Wolnobieg Shimano Deore HG62-10 11-34T
Komponenty
Kierownica KROSS Racing Components (aluminiowy, płaski 620, 31,8mm)
Wspornik kierownicy KROSS Racing Components (aluminiowy, wznios, 31,8mm)
Wspornik siodła KROSS Racing Components (aluminiowy, 31,6mm)
Stery VP A45AC2 Semi-Integrated
Siodło Selle Royal Seta Custom
Chwyty KROSS Foam Grip
Pedały Aluminiowe VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
S
M
L
fs Rozmiar ramy 17" 19" 21"
st Długość rury podsiodłowej 440 490 530
tt Efektywna długość górnej rury 581 595 605
ht Długość główki ramy 110 130 150
sa Kąt rury podsiodłowe 73 73 73
ha Kąt główki ramy 70 70 70
cs Długość tylnych widełek 420 425 430
wb Baza kół 1058 1079 1095
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

10999 PLN
8999 PLN
2999 PLN
2699 PLN

Technologia

Press Fit Bottom Bracket

Łożyska umieszczone wewnątrz mufy suportu zwiększają efektywność pedałowania, wolniej się zużywają oraz lepiej przenoszą siłę napędową na tylne koło.

Carbon

Ramy wykonane w tej technologii to monolityczne konstrukcje z włókien węglowych ułożonych wzdłuż siebie. Klasyczne uformowanie rur w połączeniu z ich dużymi przekrojami dało efekt w postaci bardzo niskiej wagi i wysokiej wytrzymałości.

Multilayer painting

Wielowarstwowe malowanie skutkuje podwyższoną odpornością powłoki na uszkodzenia mechaniczne oraz działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. Dzięki zastosowaniu tego procesu, przez długie lata możemy cieszyć się estetycznym wyglądem roweru.

T-head tube

Stożkowa główka ramy o zmiennym przekroju od 1 1/8” u góry do 1.5” u dołu. Większa średnica na dole daje większą wytrzymałość oraz sztywność przekładającą się na precyzję w sterowaniu.