13
kg
27
biegów
Znajdź sprzedawcę
  • Nowa cieniowana rama wykonana z materiału Aluminium Super Lite
  • Idealny amortyzator do turystyki górskiej i amatorskich zawodów XC - Rock Shox XC 30 Coil ze zdalną blokadą skoku
  • Pewne hydrauliczne hamulce tarczowe - Avid Elixir 1 Disc
  • Precyzyjna i trwała przerzutka tylna - Shimano SLX z 27 biegami 27 biegów
  • Wytrzymałe, trzykomorowe obręcze WTB SpeedDisc Cross Country
  • Aluminiowe komponenty Kross Sport

Specyfikacja

Rama
Rama Aluminium Super Lite
Rozmiar ramy S, M, L, XL
Widelec Rock Shox XC 30 Coil (skok 100mm, Poploc)
Tylny amortyzator -
Koła
Piasta przód Shimano RM475 32H
Piasta tył Shimano RM475 32H
Opony Schwalbe Rapid Rob PP 26""x2.1
Obręcze WTB SpeedDisc i19 32H
Napęd
Przerzutka przód Shimano Acera M390
Przerzutka tył Shimano SLX RD-M662 SGS
Hamulce przód Avid Elixir 1 Disc (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Hamulce tył Avid Elixir 1 Disc (hydrauliczny, tarcza 160mm)
Dźwignie hamulca Avid Elixir 1 Disc (hydrauliczne)
Manetki Shimano Alivio M430, 9 biegów
Korby Shimano Alivio M430 Octalink 44/32/22T
Suport Shimano Alivio BB-ES25 Octalink
Łańcuch Shimano HG53
Kaseta / Wolnobieg Shimano Alivio HG30-9 11-32T
Komponenty
Kierownica KROSS Sport Components (aluminiowy, 620, 31,8mm)
Wspornik kierownicy KROSS Sport Components (aluminiowy, wznios, 31,8mm)
Wspornik siodła KROSS Sport Components (aluminiowy, 27,2mm)
Stery VP A41AC Semi-Integrated
Siodło Selle Royal Seta Custom
Chwyty KROSS
Pedały Aluminiowe VP-519A

Producent zastrzega sobie prawo do zmiany elementów specyfikacji w odniesieniu do wszystkich produktów.

Geometria

   
XL
S
M
L
fs Rozmiar ramy " 16" 18" 20"
st Długość rury podsiodłowej 410 452 500
tt Efektywna długość górnej rury 575.7 597 609
ht Długość główki ramy 120 120 135
sa Kąt rury podsiodłowe 73.3 73.3 73.3
ha Kąt główki ramy 71 71 71
cs Długość tylnych widełek 425 425 425
wb Baza kół 1058 1080 1093
reach Reach
stack Stack
bbdrop BB Drop

Wszystkie wymiary podane w mm

Sprawdź podobne modele

8999 PLN
3999 PLN
2699 PLN
2399 PLN

Technologia

Stop ten dzięki obróbce termicznej odznacza się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia, będąc przy tym niesłychanie lekkim. Dla zwiększenia efektywności, w miejscach najmniej narażonych na działanie sił jest dodatkowo potrójnie cieniowany, a w miejscach newralgicznych - wzmocniony
Hamulce tarczowe gwarantują nam dużą siłę hamowania i dobrą modulację nawet w najcięższych warunkach pogodowych, a ich żywotność jest znacznie dłuższa niż hamulców tradycyjnych.
Mechaniczne formowanie profili rur. Precyzyjne kształtowanie pozwala na podniesienie ich odporności na przeciążenia.
Malowanie polegające na nakładaniu naelektryzowanych cząstek farby proszkowej na aluminium, które wymaga obróbki termicznej. Po spieczeniu powierzchnia lakieru tworzy idealnie gładką powłokę wyjątkowo odporną na uszkodzenia mechaniczne.